K dispozici jsou i další barevné varianty loga, protože modrozelená barva na černém pozadí se nemusí nutně hodit na každou stránku:
(2) V případě, že jsou nahrávky a oficiální stránky kapely umístěny přímo na serveru MP3records.cz (viz dále) musí být na stránkách prostor pro banner zapojený do systému bannerů Arachne Labs. Tzn. alespoň stránka se seznamem nahrávek musí být typu .shtml a musí na místě určeném pro vložení banneru obsahovat následující direktivu pro WWW server:
<!--#exec cmd="/home/httpd/exec/banner id_kapely"-->
<3> Kapela musí vlastnit všechna autorská práva k nahrávkám, a s bezplatným zveřejněním nahrávek na MP3records.cz souhlasí. V případě, že práva k nahrávkám vlastní třetí strana, musí tato se zveřejněním nahrávek souhlasit také.
(2) Slevu 10% ve spolupracujících nahrávacích studiích
(3) Publikovat na stránce MP3records.cz informace o svých nahrávkách a koncertech a dále v podstatě cokoliv, co souvisí s tématem (recenze na libovolné hudební nahrávky a události, kvalitu studií, apod.).
(4) 50 MB diskového prostoru pro MP3 soubory s adresou ve tvaru název_kapely.mp3records.cz, s přístupem přes FTP, a dále jeden POP3 mailbox ve tvaru název_kapely(zavináč)mp3records.cz.
(5)Členové zapojení do bannerového systému Arachne Labs mají automaticky právo na 60% z příjmu ze skutečně prodaných reklamních bannerů a dále právo na umístění vlastního banneru v bannerovém systému Arachne Labs, přičemž priorita zobrazené banneru bude příměřená návštěvnosti stránek kapely, jejímu hodnocení návštěvníky MP3records a množství nahrávek, které kapela nabídla k bezplatnému stažení. Poznámka: technickou podmínkou pro zapojení do bannerového systému je umístění stránek na serveru MP3records.cz dle bodu (4).
(2) zasahovat do členských stránek umístěných přímo na serveru MP3records.cz za účelem doplnění ikonky nebo banneru (viz Podmínky členství)
(3) vytvořit z MP3 souborů členů ukázkový nepřetžitý MP3 stream ve snížené kvalitě (toho času 24kbps mono)
(4) použít zveřejněné MP3 soubory v rámci vysílání internetového Rádia 16
(5) použít neprodanné reklamní bannery k propagaci sponzorů a mediálních partnerů celého projektu, ať už přímo, nebo prostřednictvím některého výměnného systému (např. Billboard.cz)